 |
|
|
12/04/2010 15:53
Хочу щиро подякувати донецькому адвокатові Володимиру Оленцевичу, який подав до суду вимогу, щоб Степан Бандера був позбавлений Героя України.
Цей вчинок не менш мужній, ніж його спроба через суд заборонити Президентові Ющенку вживати слово «жопа», до якого колишній глава держави вдався під час чергових його публічних з`ясувань стосунків з Юлією Тимошенко. Цей вчинок стоїть в одному ряду з іншими поданнями цього адвоката з наміром опротестувати те чи інше рішення Президента. Жоден із позовів Оленцевича до глави держави раніше не був задоволений. А у випадку з Бандерою - нате вам будь ласочка.
Треба також подякувати судді Донецького окружного адміністративного суду Каріне Абдулкадировій. Задовольняючи полум’яне бажання добродія Оленцевича, ця шановна пані вкотре продемонструвала, що до юриспуденції і права ці всі діяння не мають жодного відношення. Мені вже доводилося писати, що через відсутність українського громадянства звання Героя України треба було б позбавити і Олексія Береста, який встановив прапор над Рейхстагом. Допитливіші колеги розкопали ще цілий список осіб, котрі могли б позбавитися відзнак Героя з цієї ж причини. Але таке рішення ухвалене лише відносно Бандери.
Підозрюю, що зараз велика частина моїх читачів скаже: «Бандера такий-сякий, він багато гріхів має і тому не може бути Героєм України». Вони здивуються, але відносно гріхів я погоджуся з ними. Степан Бандера справді не був білим і пухнастим і часто поводився далеко не бездоганно. Та якщо раптом уявити, що герой наших дискусій був лицарем без страху і докору і без жодної плями на біографії, то сварки навколо його імені все одно тривали б. Ненависники Бандери на зразок Наталі Вітренко чи народного депутата Вадима Колісниченка все одно вигадали б купу нісенітниць про Бандеру і очолюваний ним рух на зразок того, що Нюрнберзький трибунал засудив бандерівців - це твердження таке ж правдиве, як і те, що автора цих рядків звуть Степан Бандера.
Отож, ці дискусії не мають жодного стосунку до реальної постаті провідника Організації Українських Націоналістів. Суперечки ведуться навколо певного національного образу. Згадаймо, якими бачать українців ті ж брати росіяни. Мабуть, це щось від героїв Миколи Гоголя. Ми в їхніх очах такі собі кумедні малороси, вусаті і череваті чоловіки, які люблять сало, закусити горілку солоним огірком і помацати цицькатих чорнявих своїх співвітчизниць. Вони люблять співати, танцювати і валятися під кущем по дорозі з шинка додому. Вершиною такого сприйняття є гермофродитна Вєрка Сердючка. До подібних персонажів звикли. Вони слухняні, зрозумілі і зручні. З таких людців приємно посміятися, поплескати поблажливо по плечу і сказати: «Ну ти, хохол, даєш». Таких людей неможливо ненавидіти. Хіба що зневажати. Такі людці слухняно стерплять всі приниження і підуть на розстріл, коли їх поведуть працівники НКВС.
Тим часом, Степан Бандера і рух, який він символізує, являє собою зовсім інший архетип. Це та Україна, яка виявляє твердість у своїй боротьбі, вона непоступлива і мужня. Вона може співати і танцювати, але при тому вона діяльна і ефективна. Вона не має «старших братів» і не має наміру під когось лягати. Вона може мати тимчасових союзників для досягнення своїх стратегічних цілей. До неї не поставишся зневажливо, бо вона може дати відсіч. За свої принципи ця Україна або гинула, або відправлялася до сталінського ГУЛАГу. Але і в таборах вона не здавалася, а влаштувала там кілька повстань, які змусили ослабити табірний режим. Про таку Україну з величезною повагою писав у своєму «Архіпелазі ГУЛАГ» Олександр Солженіцин. Такою Україною неможливо командувати. Така Україна не стане буде до останнього опиратися, коли її ставитимуть до стінки.
Сьогоднішні дискусії навколо Бандери – це не дискусії про історію. Це дискусії про те, якими ми самі себе хочемо бачити. Вибір за нами.
Ну а щодо гріхів Бандери, то порівняйте його з борцями за незалежність представників інших націй. Запевняю вас: ви знайдете багато спільного. Хто з борців без гріха – хай кине в нього камінь.
Совместный проект газеты "Левый берег" и ИА "МОСТ-Харьков".
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции.
Комментарии:
Коту от Артура
23/04/2010 17:35 |
Чё то я этой плёнки и этих фото не видел. Речь видно не о Берлине, кот по дремучести своей напутал.
Да конечно, именно в четыре часа, а нападения на воинские части началось в 3 часа 30 минут, что конечно по коту ещё не война!!!
Факт Бандера отправлен в концлагерь лишь в середине войны, до этого он сидел в тюрьме. Более того из лагеря Бандера вышел изрядно раздобревшим, видно опух от голода.
В УССР в 30-40 была политика насильственной украинизации.
Представим, а также миллионы жизней не винных русских, поляков, евреев (в истреблении последних особо по усердствовали "борцы за свободу Украины"). Какие такие люди бежали в ОУН, не те ли кто лизал сапог немцам и осуществлял расстрелы в "Бабьем Яру"? |
|
Бору от кота
12/04/2010 22:42 |
А что ты скажешь о параде Советских войск в Берлине вместе с фашистами?А это между прочим заснято на плёнку и фотографии есть?
Например,коммунисты утверждали,что оригиналов секрет.протоколов к пакту Молотова-Риббентропа нет.Заведомо зная,что они есть.Нашли протоколы.Они лгали,что Германия 22 июня 1941 напала на СССР(вероломно,без объявления войны)А между тем ровно в 4 утра 22 июня имперский министр иностр.дел фон Риббентроп вручил заместителю наркому иностр.дел,полномочному представителю СССР в Германии Влад.Деканозову меморандум,в котором были изложены причины нападения Германии на СССР
Вопрос на вопрос,так сказать.Вы все пишите однабоко,забывая о других сторонах.Посмотрите на всё взаимосвязано,возможно,что то больше поймёте.Факт-Бандера в начале войны отправлен в концлагерь немцами,а 3 его родных брата убиты немцами ,а про СС-Галичина здесь речь и не идёт.Речь идёт про ОУН.
Исторический факт:советы с 1939 г. навязывали свои порядки,проводили политику насильствен. руссификации,закрывали храмы,обвиняли людей в неблагонадёжности,депортировали,1933г.-голодомор(около 8 мил.погибших),1946-47г. в УССР снова осуществили голодомор.
А теперь представте весы и на них миллионы жизней в не чём не повинных украинцев.Они не должны были защищать себя?Должны были по тихому умирать?
А ОУН-простые люди,бежавшие в леса от этого террора.Они погибали не тихо и мирно,как хотелось той власти,а с оружием в руках... |
|
БОР
12/04/2010 21:30 |
"Они защищали Украину"? Еще один миф. Вот клятва новобранцев дивизисСС «Галиция»: « Я присягаю перед богом этой святой клятвой, что в борьбе против большевизма буду беспрекословно подчиняться высшему руководителю немецких войск, Адольфу Гитлеру и хочу как отважный солдат посвятить свою жизнь выполнению этой клятвы». Вот так – Гитлеру клялись, а не Украине, как сейчас кое-кто хочет нас уверить.
ВОТ ЕЩЁ ФАКТЫ - 30 июня 1941 г. во Львове под эгидой ОУН был провозглашен Акт о восстановлении независимого Украинского государства… Заканчивался Акт словами: «Да здравствует организация Украинских националистов! Да здравствует проводник ОУН Степан Бандера! Да здравствует вождь Адольф Гитлер! Да здравствует непобедимая немецкая армия». (Стецько Я. 30 июня 1941г. Торонто, 1967, с.240-245; Ребет Л. Свет и тени ОУН. Мюнхен, 1964, с.100-102). Так с кем же и за что!? воевали бандеровцы.? |
|
Нана
12/04/2010 18:09 |
Согласна с вами.И говорю это из за того,что у меня куча родных в России,которых я очень люблю.Например,приезжаю в Питер,сижу в компании,заходит разговор об украинцах.Как они о нас отзываются,если бы вы только слышали!
А потом,спохватились и что бы как то исправить ситуацию говорят мне:а ты не украинка,ты-русская.
А я отвечаю:да,нет я-украинка.
И соглашусь и с этими словами:Ну а щодо гріхів Бандери, то порівняйте його з борцями за незалежність представників інших націй. Запевняю вас: ви знайдете багато спільного. Хто з борців без гріха – хай кине в нього камінь. |
|
Левко
12/04/2010 17:04 |
Автор має тут повну й незаперечну рацію. |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
|
|
04/02/2012
|
 |
 |
|
|
 |
|
Антон Меженин
" Лолита снова встретится со зрителем! "
12/11/2011
|
|
 |
|